Tuesday 3 July 2012

MOTOGP 2012 : Sachsenring

Pedrosa 26, was already won this series as much as two times, but this time will obviously vary due to Lorenzo and Stoner-99-1, is the focus for re-compete to be the holder of the standings this ..

Besides, there are also threats from host driver Stefan "6" Braedl, which would surely insist on playing to get into the podium ..

Furthermore Tech-3 Yamaha duo are also hungry for the podium, so it will encourage them to re-compete for the podium ..

Rossi-46 was on this circuit can not be underestimated, because with such capabilities is clearly rossi really enjoy and will try to push into the ranks of leading rider ..


Pedrosa 26, mmg sdh memenangi seri ini sebanyak 2 kali, tetapi kali ini jelas akan berbeda karena Lorenzo-99 dan Stoner-1, sedang fokus untuk kembali bersaing untuk menjadi pemegang klasemen sementara ini..

Disamping itu juga ada ancaman dari pembalap tuan rumah Stefan "6" Braedl, yang pasti juga akan bermain ngotot untuk bisa masuk ke podium..

Selain itu duo Yamaha Tech-3 juga sedang haus akan podium, sehingga akan mendorong semangat mereka untuk kembali bertarung memperebutkan podium..

Rossi-46 pun di sirkuit ini tak boleh dianggap remeh, karena dengan kemampuan seperti ini jelas rossi sangat menikmati dan akan mencoba untuk mendorong ke barisan pembalap terdepan..

No comments:

Post a Comment